Müşteri İletişim Merkezi

Müşteri İletişim Merkezi

Müşteri İletişim Merkezi ile Bankacılık İşlemleri Çok Kolay

0 850 220 50 00 Ziraat Katılım Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile bankacılık işlemlerinizi 7 gün 24 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz. Müşteri İletişim Merkezimizden finansal işlemlerinizi yapabilmeniz için Bankamız müşterisi olmanız gerekmektedir.

Müşteri İletişim Merkezinden Yapılabilen İşlemler

Hesap Bilgileri
Hesap Bilgileri İzleme
Hesap Hareketleri İzleme
Hesap İşlemleri
Cari Hesap Açma
Cari Hesap Kapama
Katılma Hesabı Açma
Katılma Hesabı Kapama
Eft
Hesaba Eft
IBAN Eft
İsme EFT
Başka Banka Kredi Kartı Borcu Ödeme
Havale
Hesaba Havale
IBAN Havale
İsme Havale
Hesaptan Talimat İşlemleri
Düzenli Ödeme Giriş
Düzenli Ödeme Güncelleme
Düzenli Ödeme İzleme
Döviz Transferi (Swift)
Hesap no ile Döviz Transferi (Swift)
IBAN No ile Döviz Transferi (Swift)
Virman
Döviz Alış Satış İşlemleri
Altın Alış Satış İşlemleri
Katılma Hesabı Açma Kapama
Fon Alış/Satış 
Bağış
Talimat İşlemleri
Otomatik Ödeme Güncelleme /  İptal
Otomatik Ödeme İzleme
Finansman Taksit Ödeme
Banka Kartı Şifre Verme
Hesap Bloke Kaldırma
Hesap Bloke Koyma
İnternet Bankacılığı & Mobil Uygulama Şifre İşlemleri
Güvenlik İşlemleri
Bloke Koyma/Kaldırma
Sim Bloke Kaldırma
Güvenlik Kısıtı Güncelleme

Güvenlik

Ziraat Katılım Bankası olarak; güvenliğinize önem veriyor, en yeni ve gelişmiş önlemleri sizin için sürekli takip ederek, en güncel güvenlik standartlarını uyguluyoruz. 
Kişisel güvenlik ve gizlilik seviyenizi en yüksekte tutabilmek adına, siz değerli müşterilerimizin de bazı hususlara dikkat etmesi gerekliliğini hatırlatmak isteriz.

  • Sizi arayan ve kendilerini avukat, polis, savcı, bankacı, sigortacı gibi tanıtan, dolandırıcılar olabilir. Kartınızın üzerinde yazan herhangi bir bilgiyi, kartınızın şifresini, Katılım Mobil veya İnternet Şube şifrenizi size soran, tuşlamanızı isteyen, şahıslara inanmayın görüşmeyi sonlandırın.

  • Yaptığınız görüşmeler sırasında, etrafınızda olabilecek şüpheli şahıslar tarafından izlenmediğinizden ve dinlenmediğinizden emin olun.

  • Kendi telefonlarını vererek size yardım etmek isteyen kişilerin teklifini kabul etmeyin.

  • Müşteri İletişim Merkezi’ni aradığınızda ya da sizi aradığımız da şifrenizi sesli olarak paylaşmanız istenmez.

  • Şifrelerinizin veya kişisel verilerinizin 3. şahısların eline geçmesi halinde zaman kaybetmeden Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak gerekli güvenlik önlemlerinin alınabilmesi için bildirimde bulunmalısınız.

Sıkça Sorulan Sorular

Tüm telefonlardan alan kodu çevirmeden direkt 0850 220 50 00’ı tuşlayarak Müşteri İletişim Merkezi’mize ulaşabilirsiniz.

Kişisel bilgilerinizi güncellemek için size en yakın Şubemize başvurmanız gerekmektedir.

0850 220 50 00 Müşteri İletişim Merkezimizi cep telefonunuzdan aramanız halinde sabit hat olarak ücretlendirilir veya paket dakikalarınızdan düşer, ek bir ücret ödemezsiniz. Sabit hatlardan aramanız halinde ise kendi paketiniz üzerinden ücretlendirilirsiniz.

1-    Müşteri İletişim Merkezi kanalımızdan hizmet alabilmek için sesli yanıtlama sistemi üzerinden güvenlik doğrulama adımlarını tamamlamanız gerekmektedir. Güvenliğiniz, yapmak istediğiniz işlem türüne göre belirlenmiş farklı güvenlik adımları ile sağlanmaktadır.

  • Finansal olmayan işlemleriniz için ilk olarak “Kart Şifresi” ya da "Katılım Anahtar Şifresi" güvenlik doğrulamalarından birini gerçekleştirmeniz, ikinci olarak da bankamızda kayıtlı cep telefonunuza gönderilecek olan anlık bildirime onay vermeniz ya da sms şifreyi tuşlamanız gerekecektir. 
  • Finansal olan veya finansal risk içeren işlemlerinizde ise "İnternet ve Mobil Bankacılık Şifresi” ya da "Katılım Anahtar Şifresini" sesli yanıtlama sisteminde tuşlamanızın ardından bankamızda kayıtlı cep telefonunuza gönderilecek olan bildirime onay vermeniz ya da sms şifreyi tuşlamanız gerekecektir.

2-    Kayıp, çalıntı ve şüpheli işlem durumlarında Müşteri İletişim Merkezi’ne güvenlik doğrulama adımları uygulanmadan hızlıca ulaşılabilmektedir.
3-    Müşteri temsilcisi ile yapılan görüşmeleriniz güvenlik nedeniyle kayıt altına alınmaktadır. İşlem kayıtlarınız müşteri gizliliğinin korunması kapsamında güvenli bir şekilde saklanmaktadır.
 

Canlı Cevap

Anında Ulaş

Katılım Mobil uygulamamıza kullanıcı girişi yaparak Canlı Cevap kanalı ile müşteri temsilcimize 7/24 ulaşabilirsiniz. Müşteri temsilcimizden yazılı olarak ürün ve hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilir, kayıp/çalıntı kart bildiriminizi iletebilirsiniz.

Ziraat Katılım Bankası Müşteri İletişim Merkezini ​​​​0 850 220 50 00 arayarak şubelerimizden yapabileceğiniz bankacılık işlemlerinizi
7 gün 24 saat telefon üzerinden Türkçe, Arapça veya İngilizce olarak gerçekleştirebilirsiniz.