Siz değerli müşterilerimizin bankacılık sorularına anında cevap vermek, sorunlarınıza hızlı çözüm bulmak için, hafta içi 09:00 ila 18:00 saatleri arasında +90 530 917 41 14 Özel Bankacılık İletişim Hattımız hizmetinizde!
Eğer WhatsApp kullanılmayan ülkelerde yaşıyorsanız; Telegram, Google Duo, WeChat üzerinden de Özel Bankacılık departmanımıza kolayca ulaşabilir, sorularınıza cevap alabilirsiniz.
Özel Bankacılık İletişim Hattı Nedir?
Ziraat Katılım Özel Bankacılık İletişim Hattı, bankamızın özel müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı hedefleyen yeni dijital iletişim platformumuzdur. Bu hat üzerinden mesaj yoluyla sorularınıza anında cevap alır, ihtiyaç duyduğunuz hizmet ve ürünler hakkında hızlı destek alabilirsiniz.
Bu hizmetimiz sayesinde Özel Bankacılık merkezine kolayca ulaşıp zamandan ciddi tasarruf edebilir, özel müşterilerimize sunduğumuz tüm avantajlardan en hızlı şekilde yararlanabilirsiniz.
Özel Bankacılık İletişim Hattınızdan Hangi Hizmetleri Alabilirim?
Ziraat Katılım Özel Bankacılık İletişim Hattı üzerinden;
- Bankacılık hizmetlerimiz hakkında ayrıntılı bilgi alabilir,
- Ürünlerimiz hakkında bilgi sahibi olabilir,
- Problem yaşadığınız konularda destek alabilirsiniz.
Güvenliğiniz İçin Dikkat Etmeniz Gerekenler
- Özel Bankacılık İletişim Hattı üzerinden banka personelimiz dahil olmak üzere kimseyle şifrelerinizi ve kişisel bilgilerinizi paylaşmayınız.
- WhatsApp uygulamamız onaylanmış bir işletme hesabıdır. İletişime başlamadan önce onaylanmış işletme hesabı (Verified Business Account) ibaresini gördüğünüzden emin olunuz.
- Uygulamamızdan hesap bilgilerinizi veya herhangi bir finansal bilginizi kesinlikle paylaşmayınız. Banka personeli hiç bir zaman finansal bilgilerinizi paylaşmanızı istemez. Bizlerle sistemde kayıtlı numaranız üzerinden iletişim kurduğunuzda banka yetkilisi sizi tanıyacaktır.
*+90 530 917 41 14 telefon numaramız ile bağlantı kurduğunuzda Kişisel Verilerin Korunması (KVK) kanunu kapsamında iletişim kurulmasına izin verilmiş kabul edilir.